حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه! ۴ راهکار ساده و موثر برای تمیز کردن گوش‌ها راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد مرگ مشکوک حقوقدان جوان چهار روز پس از ترک خانه! چه زمان‌هایی بهتر است آب بنوشیم؟
سرخط خبرها

زمان پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان ۱۴۰۲ اعلام شد+ لینک خرید بلیت

  • کد خبر: ۱۶۹۵۷۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
زمان پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان ۱۴۰۲ اعلام شد+ لینک خرید بلیت
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اول تیر تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ از روز یکشنبه آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ برای مسیر‌های رفت و تا ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ برای مسیر‌های برگشت از روز یکشنبه آینده ۲۸ خردادماه هبر داد.

فروش بلیت در همه محور‌ها توسط فروشندگان حضوری (آژانس ها) از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می‌شود. فروشندگان غیرحضوری (سایت‌های مجاز) نیز از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه، فروش بلیت را انجام خواهند داد.

فروش بلیت در ایستگاه‌های راه‌آهن نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->